ÎNTREBĂRI FRECVENTE (FAQ)


Î: Când va fi expediată comanda mea?

R: Comenzile sunt prelucrate de obicei într-un termen de 24–48 de ore de la primire în zilele lucrătoare, cu excepția cazului în care se specifică altfel în descrierea produsului sau în e-mailul de confirmare.

 

Î: Cât durează până îmi va ajunge comanda?

R: În cadrul UE, comenzile se primesc în general într-un termen de 1-5 zile lucrătoare de la expediere. În afara UE, comenzile se primesc în general într-un termen de maxim 6 zile lucrătoare de la expediere. Ocazional, comenzile internaționale întârzie în vamă, ceea ce determină întârzierea primirii acestora. Dacă aveți nevoie de un serviciu de livrare mai rapidă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail [email protected].

 

Î: Cât costă expedierea?

R: Se percepe un preț standard de 20 € (livrare standard) sau 30 € (expediere rapidă) pe comandă.

 

Î: Cum îmi trimiteți produsele?

R: Toate comenzile standard sub 50 de kilograme sunt livrate prin UPS sau TNT. Toate expedierile oferă opțiuni de Localizare & Urmărire.

 

Î: Poate comanda mea să fie ridicată de transportatorul meu?

R: Pot exista cazuri speciale în care produsele achiziționate pot fi ridicate direct din depozitul nostru. Vă rugăm să ne contactați la [email protected] pentru întrebări suplimentare.

 

Î: Voi primi o factură?

R: Da, toate comenzile includ o factură. În momentul livrării comenzii, factura va fi trimisă împreună cu numărul dvs. de urmărire. Pentru copii după facturi, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

 

Î: Suntem o companie înregistrată în scopuri de TVA. Trebuie să plătim taxe?

R: Dacă sunteți o companie înregistrată în scopuri de TVA într-un stat membru al UE, sunteți scutită de plata TVA. La finalizarea comenzii vi se solicită să menționați numărul dvs. de TVA. Ca alternativă, documentația TVA poate fi furnizată la achiziția dvs. și ajustată manual. Dacă aveți întrebări cu privire la scutirea de TVA, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

 

Î: Comanda mea poate fi expediată la o adresă alternativă, alta decât adresa mea de facturare?

R: Puteți alege întotdeauna o adresă alternativă. În cazul în care solicitați acest lucru, vă rugăm să indicați adresa de expediere dorită în comanda dvs.

 

Î: Am o problemă cu produsul meu, cum trebuie să procedez?

R: Toate produsele includ o garanție standard de 90 de zile (sau altă perioadă de garanție convenită în scris). În cazul în care produsul dvs. prezintă o defecțiune în perioada de garanție acordată, vă rugăm să contactați la [email protected].

După ce am primit notificarea despre produsul dvs. defect, veți primi un e-mail cu un număr de autorizare a returnării mărfii (RMA) și instrucțiuni de expediere. Acest formular RMA trebuie să fie returnat împreună cu mărfurile, iar numărul RMA trebuie menționat în mod clar pe ambalajul mărfurilor returnate. După aprobarea solicitării dvs. vă vom livra un produs similar (fără defecțiuni). Dacă nu putem înlocui produsul, vă vom rambursa prețul plătit.

 

Î: Fac achiziții în valoare de peste 25.000 de euro pe an. Pot să beneficiez de o întâlnire specială?

R: Da, ne face plăcere să stabilim o întâlnire între un specialist în reduceri și clienții corporativi care achiziționează în valoare de peste 25.000 de euro pe an. Contactați [email protected] pentru informații suplimentare.

 

Î: Am o solicitare de informații despre mai multe produse de la Kimbrer Computer. Pot obține o ofertă de preț?

R: Putem pregăti o ofertă pentru comenzile mari. Vă rugăm să ne contactați la [email protected] și ne vom strădui să răspundem în câteva ore la toate solicitările. Alternativ, ne puteți contacta la telefon la +45 72 440 277.

 

Î: Caut un produs care nu este listat pe kimbrer.com. Puteți furniza produse care nu sunt listate pe site?

R: Bineînțeles! Trimiteți-ne solicitarea dvs. la [email protected] și vom vedea dacă vă putem furniza produsul la prețul potrivit. Noi adăugăm în mod constant produse noi pe site-ul nostru, așa că vă rugăm să verificați frecvent pentru a vedea oferta noastră de produse.