CINE SUNTEM?


Înființată în 1995, cu o viziune clară de a oferi clientului o experiență perfectă, Kimbrer Computer a devenit un furnizor global, de încredere, pentru hardware nou, folosit și recondiționat în scopuri de mentenață și optimizare IT a companiilor.

Timp de peste două decenii, Kimbrer Computer a ajutat companiile din întreaga lume să răspundă cerințelor și așteptărilor pentru o infrastructură IT rapidă, simplă și eficientă. Astăzi, deservim clienți din peste 80 de țări și oferim o gamă largă de servere sofisticate, sisteme de stocare și echipamente de rețea de la producători de vârf, ca IBM, Lenovo, HP, Dell, EMC, NetApp, Cisco și alții.

Cu vasta noastră expertiză, de la piesele de schimb aflate la sfârșitul duratei de viață până la soluțiile personalizate și serviciile de asistență tehnică, avem capacitățile necesare pentru a consolida afacerile clienților noștri și pentru a-i îndruma prin domeniul complicat, dinamic și în continuă schimbare al tehnologiei.

De-a lungul istoriei noastre, am combinat experiența, cunoștințele și pasiunea cu soluțiile tehnologice durabile și cu un plus de valoare, permițând companiilor să mențină și să îmbunătățească performanța IT și să realizeze un profit mai mare al investiției lor. Am parcurs un drum lung, dar ambiția noastră a fost – și încă mai este – să ajutăm companiile din întreaga lume să-și atingă obiectivele prin IT. Succesul dvs. este și succesul nostru.

 

 

DE CE NOI?


La Kimbrer Computer căutăm – și susținem – calitatea produselor pe care le avem în stoc și credem că service-ul constituie baza experienței de cumpărături. Cu magazinul nostru online, care a fost proiectat exact pornind de la ideea de a face cumpărarea online simplă și inteligentă, oferim un proces fără întreruperi și sigur pentru cumpărarea, plata și livrarea comenzilor dvs. de IT. Mai jos vă prezentăm o listă cu câteva dintre beneficiile și avantajele cumpărării online la Kimbrer Computer.

 

Ofertă de preț: Aveți nevoie de o ofertă formală și fără caracter obligatoriu ca parte a procesului de aprobare a achiziției? Doriți să cumpărați în cantități mai mari? Încercați să utilizați funcția Ofertă de preț: o soluție rapidă și ușoară pentru primirea cererilor de ofertă. Ofertele pot fi salvate în contul dvs. de magazin și pot fi ușor transformate în comenzi. Scopul nostru este să răspundem la toate ofertele în termen de 2 ore în timpul orelor de program obișnuite.

Logistică profesională: Echipa noastră de logistică este specializată în livrarea rapidă și sigură a produselor IT cumpărate. Mulțumită experienței noastră globale în domeniul logisticii, oferim o varietate de opțiuni de expediere în funcție de nevoile dvs. De la serviciul de curierat obișnuit (UPS, FedEx, TNT, DHL) până la expedierea în aceiași zi și livrarea în ziua următoare, vă asigurăm că putem găsi o soluție pentru a îndeplini cerințele dvs.

Suport tehnic: Tehnicienii noștri autorizați și specialiștii în tehnologie sunt pregătiți să vă ajute cu specificații ale produselor, compatibilitatea produselor, actualizări, configurări, instalare și depanare. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj.

Ajutor live: În timpul programului de lucru de luni până joi, între orele 8:30–16:30 (GMT+1) și vineri între orele 8:30–15:30 (GMT+1), ne puteți contacta folosind funcția Live Help (Ajutor live). Trebuie doar să faceți clic pe funcția de chat din colțul din dreapta jos al ecranului dvs. și veți fi conectat(ă) cu unul dintre reprezentanții noștri de la asistență.

 

 

PRIVIȚI MAI ATENT


Faceți clic și trageți mouse-ul pe imagine sau utilizați tastele săgeată de pe tastatură pentru a vă bucura de un tur virtual de 360° al birourilor și depozitului nostru.

Puteți să comutați cu ușurință între biroul și depozitul nostru făcând clic pe harta „1” sau „2” în partea dreaptă a ecranului.